;

12 Ogos 2009

Aku Hanya Serangga...

@ Mengapa aku tak dapat melupakanmu @ Antara perjalanan @ Suci menangkap waktu @ Membuat aku rindu @ Membuat aku rindu @ Bukannya aku tewas dalam perjuangan @ Membelai impian @ Sebentar tadi aku @ Lihat sinar matamu @ Lihat sinar matamu @ Meronai garis-garis kesetiaan @ Semakin kelam dan amat panjang @ Bagaimana aku hendak melupakanmu @ Dalam keheningan pagi sering bertemu @ Untuk esok biarlah ia berlalu @ Lantas membuang mata fikirku @ Dalam kenangan begitu payah melupakanmu @ Mungkin untuk selama-lamanya @ Jadilah aku pengingat yang setia @ Setelah aku tahu @ Aku hanya serangga @ Di taman belantara @ Di taman belantara @


2 Comments:

  1. nz said...
    lagu ape tuh kak?

    semoga jadi cikgu yg disegani~

    saje singgah :)
    Bila Hati Berbicara said...
    Salam Inas...
    Terima kasih sudi singgah...
    Lagu tu lagu lama, kumpulan BPR yg nyanyi...
    InsyaAllah akak akan teruskan kerjaya yg murni ni... Terima kasih...

Post a Comment