;

10 Mac 2010

Temasya Sukan Tahunan, 04.03.2010...

Punye la takde masa nak update blog...
Banyak btol event yg aku dh terlepas nak tulis kat sini...
Tp apepon, aku tetap upload jugak gmbr2 terkini utk tatapan semua...
Yg ni gmbr masa Temasya Sukan Tahunan 2010...
Kat atas tu Azie, Ima, Aku & Kak Wan... 
Guru umah Kuning yg bersemangat nak menang, cewahhhh... 
Tp at last dpt no 2 je... Jadi la tu...

Gambar ni bdk umah kuning ambik masa kitorang dok sebok touch up kemah umah... 
Tp sempat lg tu nak berposing senget tepi... Hehehe...
Pertandingan hias kemah pon kami dpt no 2... Haiiihhhh...
Orait la kan dr tak memang langsung...

Ecehhh... Yg ni kat tepi padang sek la ape lg...
Sebelum acara bermula kite bgambo dulu... Hobi kan...

Ni Amiliyana... 'Permataku Sayang' aku kat sek... 
Walaupon die umah merah tp tak kesah la sb die mentee aku...
Byk gak bdk ni memang acara tp nasib tak menyebelahi die utk dpt title olahragawati...
Takpe la ea, lain tahun cuba lagi...

0 Comments:

Post a Comment