;

25 Januari 2010

Ku Cari Damai Di Hati...




Mengapa kau tergamak sungguh
Memperdaya harapan ini
Tunas kasih yang aku semai
Racun berbisa yang kau sirami...

Beginikah balasan cinta
Manis kata di bibir saja
Lembut lidah mengukir janji
Segunung mimpi berkecai kini...

Sesalan tidak terucap
Bila kau berubah sikap
Ku sedar siapa diri ku
Kau buat tempat berteduh...

Semoga engkau bahagia
Di samping kekasih baru
Andainya engkau kecewa
Janganlah kau cari aku...

Biar saja aku sendiri
Yang mencari damai di hati
Air mata basah di pipi
Tak mungkin dapat membasuh luka...




~ Lirik yg cukup menyentuh perasaan... Aku tujukan lagu ni buat insan-insan yg telah banyak berkorban demi mempertahankan sebuah ikatan walaupun akhirnya terlerai jua... Namun, aku berdoa dan berharap agar kekuatan yg masih ada dapat meneruskan perjalanan hidup mereka demi anak-anak tercinta...
 

0 Comments:

Post a Comment