;

29 Julai 2009

Cuti Panjang...

Dah seminggu aku bercuti sb sakit mata... Arini keadaannye masih bengkak & merah... Ingatkan kalo tengok pemandangan yg indah2 & mendamaikan hati bole cepat baik tapi rupenye tak seperti yg aku harapkan... Ye la... Kite hanye merancang, Allah juge merancang... Dan sebaik2 perancang itu adalah DIA yg Maha Kuasa...

Ada byk bende yg aku tgh pikir skrg ni... Family, keje, anak2, students, diri sendiri... Mcm2 urusan yg blom selesai... Tak tau le mane yg patut didulukan... Haiii... Penin2... Apepon, hidup mesti diteruskan!

2 ari lepas aku tanda kertas ujian budak2 Sains & Bio... Hmm... Keputusannye??? Hah... Aku tak kire lg % nye brape... Hehe... Tapi masih ada lg yg fail... Dorg ni pon entah study entahkan tidak... Nak plak cikgu die yg sorg ni dah bercuti panjang... Adeeiii... Risau... Risau...

2 Comments:

  1. nizzam aka isometrikdp said...
    peh syok nyer... sakit mata dapat jalan2 g pantai lagi...
    Tanpa Nama said...
    Syok la sb dpt cari ketenangan... Hehe...

Post a Comment